sobota, 6 kwietnia 2013

SEREK KANAPKOWY

W nocy zrobił mi się serek jogurtowy...Sam z niewielką pomocą.
Jest kremowy, idealny do smarowania pierwszych kanapek maluszka gdy takowe zaczyna zajadać.
Kiedy to było u Was?


Składniki:
- jogurt naturalny im tłuściejszy tym lepiej (może być typu greckiego)

„Gotujemy”:
Jogurt wylewamy na drobne sitko, użyłam takiego do zaparzania herbaty. Zostawiamy przez noc w lodówce żeby odciekła woda. Warto użyć tłustego jogurtu wtedy niewiele nam wody ucieknie. Taki light pewnie cały by przeleciał przez sito ;)

Uwaga:
Poszperałam w różnych informacjach na temat dodatków do sera:  
Rzeżucha po ukończeniu 9miesiąca
Szczypiorek po ukończeniu 9miesiąca
Rzodkiewka po ukończeniu 12miesiąca
Oczywiście nie podajemy nowalijek zaraz gdy pokażą się na rynku, przyśpieszaczy wzrostu dzieci nie potrzebują.

1 komentarz:

  1. Witam, nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD – zapraszam do mnie po szczegóły: http://mamablogujepl.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń