sobota, 13 kwietnia 2013

PRZYPRAWY

W poszukiwaniu ostatnich informacji o dodatkach twarożkowych znalazłam i zebrałam informacje o wprowadzaniu do diety maluszka przypraw. Podsyłam i Wam niech będą inspiracją! 
Kiedy Wy wzbogacałyście smak dziecięcych potraw? W zależności od źródła, jedne przyspieszają inne opóźniają ten proces stąd moje pytanie.

PO UKOŃCZENIU 7MIESIĄCA PODAJEMY
majeranek, kminek, koperek suszony, sezam
(osobiście podawałam koperek posiekany i zamrożony)
PO UKOŃCZENIU 8MIESIĄCA PODAJEMY
tymianek, cząber, estragon, bazylia, rozmaryn, oregano
PO UKOŃCZENIU 9MIESIĄCA PODAJEMY
czosnek, pieprz, sól kamienna (nieoczyszczona i tylko odrobinę), cynamon, szczypiorek, natka pietruszki, koperek, rzeżucha
(cynamon i natkę pietruszki wprowadziłam wcześniej)


Nie znalazłam jednoznacznych informacji na temat ziela angielskiego i liścia laurowego. Jednak wydaje mi się, że jeśli dodamy te przyprawy podczas gotowania a przed podaniem usuniemy możemy podać spokojnie po ukończeniu 8miesiąca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz